Особиста програма зміцнення здоров’я

 Проблема формування, збереження, зміцнення та відтворення здоров’я людини належить до споконвічних і глобальних. У контексті соціально-економічних змін, які відбуваються в сучасному українському суспільстві, проблема формування здорового способу життя особистості займає особливо важливе місце. Ніхто не може стояти осторонь від розв’язання таких негайних завдань як збереження здоров’я.

Обрана нами тема є актуальною. У 2015 році 193 держави планети вирішили об’єднати зусилля для подолання однієї із глобальних проблем людства: «Міцне здоров’я і благополуччя. Забезпечення здорового способу життя та добробуту людей будь-якого віку». Формування позитивного ставлення до власного здоров’я, усвідомлення своєї ролі у його збереженні та відновленні.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

День Гідності та Свободи 2023